Currently my number one

by - October 11, 2011


Was browsing through my blog posts (which makes me feel I'm a Grammartard, super vulgar and childish)
-__________________-
Leaving only 1 year's posts. But it's super hard to import/export blog posts.




Wait till I've the mood.
Anyhow, found this song I posted and I'm sold! Superb. 

想到了第一次见到你
你有一种奇怪的魔力
我感觉到了自己偷偷想靠近你
想到了第二次见到你
感觉我并没那么高兴
因为我发现自己和你的距离
这是爱情还是你太美丽
让我作出不可思议的事情
我只知道我要看你开心
我什么都愿意 只要能够靠近你
我只好把我想说的话都放在心里
因为我只想要你开心
我知道我会辛苦也会难过
但我什么都愿意
不在乎狂风暴雨不管你在那里
我知道你和你的男孩有多么的甜蜜
所以我 才静静守着你
每一次看他紧紧拉着你手我眼泪不停的流
也只好默默退后
我什么都没说
静静忍住痛
想到了第一次见到你
你有一种奇怪的魔力
我感觉到了自己偷偷想靠近你
想到了第二次见到你
感觉我并没那么高兴
因为我发现自己和你的距离
这是爱情还是你太美丽
我像是着了迷 只要能够靠近你
我只好把我想说的话都放在心里
因为我只想要你开心
我知道我会辛苦也会难过
但我什么都愿意
不在乎狂风暴雨不管你在那里
我知道你和你的男孩有多么的甜蜜
所以我 才静静守着你
每一次看他紧紧拉着你手我眼泪不停的流
也只好默默退后
我什么都没说
静静忍住痛
我只好把我想说的话都放在心里
因为我只想要你开心
我知道我会辛苦也会难过
但我什么都愿意
不在乎狂风暴雨不管你在那里
我知道你和你的男孩有多么的甜蜜
所以我 才静静守着你
每一次看他紧紧拉着你手我眼泪不停的流
也只好默默退后
我什么都没说
静静忍住痛








------------------------------------



Sunshine Angel,

I'm very hooked to this show wtf. I watched it on Sat from 9pm to 5am. Ikr. Which is in fact a pretty good thing. Hmmm because the moment I woke up on Sunday, I ate and started my work. So I can have time to watch it later in the afternoon. Hahaaaaa!

I think it's pretty normal for people to fall in love with the main character right? Wu Chun is seriously very cute here. I'm constantly trying to spot any flaws (saddist me) but omg he seems flawless. o______o


Like I mean, no matter which angle, his nose, jawline, hair, eyes even body... shape? Mad skinny legs I like ^w^Y
In fact, I think his features are really to-die-for. Surgery or not, I don't really mind wth.

I think Zhang Jun Ning (the bad guy in the show whom I forgot his name) is not bad too! But I think his eyes like not balance. okay.


Last but not the least, Liu zi yan (Angela). Super classy and super fair T_____T *fades into background*



I strongly believe these qt make me hooked to the show.

If you haven't watch it yet, gogogooo! Youtube will be your most visited site. :D

You May Also Like

0 Comments